VOAL

VOAL

Please Wait ...
0%

Përse duhet që gjithë shqiptarët të jenë me Ramushin! Nga Elida Buçpapaj

By | January 16, 2019
45 Comments
  • author avatar
    Milaim Nela 2 years ago Reply

    Bravo Elida
    Haradinaj çdo ditë e me shume po e tregon veten burrështetas që i duhet Kosovës.
    Uroj dhe shpresoj që në asnjëmënyrë të mos tërhiqet nga taksa 100%. Popullin e Kosovës e ka me vete.
    Amerika që i refuzon vizen nuk është Amerika që çliroi Kosovën por është klani i John Boltonit që gjithmonë e ka dashur Kosovën nen Serbi.
    I bej thirrje Vetëvendosjes dhe Albin Kurtit ti lejë flirtimet me Edi Ramen e t’a mbështesë Kryeministri n qe këtë betejë nuk e ka personale por në mbrojtje të shtetit të Kosovës dhe integritetit të saj.
    Turp i madh per ate quhet akoma LDK qe ben lojë te piste politike qe shkon kunder interesave të Kosovës e pro Thaçit. Jane momente shume të veshtira per Kosovën
    Te Gjithë me Ramushin. Mos u tund nga istikami Gjeneral. Të gjithë shqiptarët janë me Ty.

    • author avatar
      Elida Buçpapaj 2 years ago Reply

      Ju flm shume i nderuar Milaim!
      Ju pershendes
      Elida

  • author avatar
    Haxhë Gjukaji 2 years ago Reply

    Ne ket rrug deri ne vdekje me Ramushin

    • author avatar
      Elida Buçpapaj 2 years ago Reply

      Ne kete rruge e te gjithe gjalle Haxhë Gjukaji.
      Ju pershendes
      Elida

  • author avatar
    Anonymous 2 years ago Reply

    Valla krejt fjalt iki ven po problemi asht gjelozia kta parti jan vetem interesa partiak ktinve zvu intereson poplli kosoves se kta parti nuk shofin ma larg se2metre krejt rinia po hikin ne rvrop kta me mujt edhe ishin vra vetem shtet me u kan

    • author avatar
      Elida Buçpapaj 2 years ago Reply

      Keni shume te drejte, por populli asht me Ramushin kesaj here!
      Ju pershendes
      Elida

  • author avatar
    Kadrush 2 years ago Reply

    Vërtetë është një tekst (koment) bindës se duhet të jemi me Kryemlnistrin e RK-së Ramush Haradinaj ,ju lumtë z. Elida . Të gjithë me Ramushin o sot kurrë për shqiptari. KM

    • author avatar
      Elida Buçpapaj 2 years ago Reply

      Ju flm shume i nderuar Kadrush!
      Ju pershendes
      Elida

  • author avatar
    Anonymous 2 years ago Reply

    Te gjith jemi me Ramushin por po i frigohemi gropave nga te tjeret qe ekan ber karriken e deputetit si pron shum vjeqare te veten.

    • author avatar
      Elida Buçpapaj 2 years ago Reply

      Ke te drejte.
      Gropat e shkaterrojne rrugen, po kesaj here gropat shkaterrofshin rruget e tyne te mbrapshta.
      Ju pershendes
      Elida

      • author avatar
        Gezim 1 year ago Reply

        Po rama eshte me te l

  • author avatar
    Gj.Haklaj 2 years ago Reply

    Te gjith jemi me Ramushin por po i frigohemi gropave nga te tjeret qe ekan ber karriken e deputetit si pron shum vjeqare te veten.

    • author avatar
      Elida Buçpapaj 2 years ago Reply

      Po keni te drejte, por dikur groptaret ranshin ne gropat qe i kane gropu vete!
      Ju pershendes
      Elida

  • author avatar
    Anonymous 2 years ago Reply

    A je gazetare e ” Bota sot ” ?

    • author avatar
      Elida Buçpapaj 2 years ago Reply

      Kam qene 10 vjet, prej 1998, sapo nisi lufta deri kur Hashimi erdhi ne pushtet!
      Ju pershendes
      Elida

  • author avatar
    Ismet Bujupi 2 years ago Reply

    A je gazetate e ” Bota sot”?

    • author avatar
      Elida Buçpapaj 2 years ago Reply

      Per 10 vjet kam qene editorialiste Ismet prej 1998 deri 2008.
      Ju pershendes
      Elida

  • author avatar
    Ndre 2 years ago Reply

    Znj. Elida ju pergezoj per kete shkrim!
    Ramush Haradinaj eshte bash Kosova ne te gjithe qenjen e saj. Qendresa e tij burrnore, para situatave diplomatike te inicuara nga kundershtaret e armiqte e saj, eshte prej burrshtetasi. E falenderojme Zotin qe e solli ne balle te Kosoves kete shqiptar me mendje e zemer per Kosoven e me orientim nga lind dielli, Amerika dhe Dielli. Respekte Elida!

    • author avatar
      Elida Buçpapaj 2 years ago Reply

      Ju flm shume Ndre,
      Keni sjume te drejtë!
      Ju pershendes
      Elida

  • author avatar
    Alfred 2 years ago Reply

    Shume bukur e keni shkruar .Kosova apo Shqiptaret te gjithe po rezikojne arritjet e medha ne keto dy vite dhe po ashtu rezikojne edhe ne dy vitet e ardheshme deri sa te perfundoj mandatin kjo administrate e Trampit dhe specifikisht Balton . Por , Serbia nuk eshte si ju mendoni dhe Ramushi po ashtu ..eshte i vogel ..sa nje gur para malit Rugova Ne te gjithe duhet te mbeshtesim rrugen e projektuar nga Rugova edhe vet Ramushi e gjithe te tjeret urgjent duhet te kuptojne se Kosova ka vetem nje simbol apo nje yll orientues Ibrahim Rugoven. .Regova eshte arkitekti i pavaresise dhe Rugova eshte ai qe e bindi lidershipin botror per te bere mbrekullin çlirimin e Kosoves Martire .Serbia nuk europianizohet me perkedheli por duke u rethuar me vende te Natos dhe BE dhe duke paguar per krimet e kryera ne Ballkan. Dhe fatura eshte e madhe ,sa GDP e Serbise .Sot e 10 vite Serbia pagon prej buxhetit te saj 1 miliard dollar per te mbajtur Serbet ne kosove dhe 2 serbet ne Bosnje ..kur ti varen borxhet ne qafe nuk do mundet ti pagoje dhe ateher serbet ne veri ose do integrohen ose do ikin .Shkurt ne na duhet te unifikohemi dhe te bashkpunojme fort me miqte tane si Eliot Engel, Merkel e tje dhe Prokuroria Speciale te filloj nga arrestimet sa me shpejt .Se te frikosurit do firmosin dihet .

    • author avatar
      Elida Buçpapaj 2 years ago Reply

      I nderuar Alfred,
      Ju flm shume. Keni shume te drejte! Jam Rugoviste prej gati tre dekadash. Po Ramushi asht duke vepru mire. Edhe sikur Rugova te ishte gjalle, do thosh durimi e ka nje limit.
      Ju pershendes
      Elida

  • author avatar
    Vasil 2 years ago Reply

    Besoj se te gjithe duhet te jemi me ate trim….sepse ai e ka treguar vehten nuk i eshte trembur syri nuk u tremb nga topat e serbeve por ju vuri gjoksin…luftoi…nuk u tremb nga prangat…nuk trembet as sot qe te gjith jane kunder tij dhe kosoves…ose me sakte kunder shqiptariseprandaj duhet te gjith te jemi te bashkuar si ju aty ne Kosove ashtu edhe neve ketu ne Shqiperi sepse keta te tjeret po e shesin token e Arbrit dhe detet tek shkjau jugor…keta jane tradhetare historia do ti tregoje ne te arthmen…mos harroni se Dardania ka nxjerre gjithmone sokola e sokolesha qe e kan dhene edhe jeten per vatane….cdo epoke nxjerr trimat dhe trimereshat e saj …respect Elida…jam nga Delvina

    • author avatar
      Elida Buçpapaj 2 years ago Reply

      Ju flm dhe ju pershendes Vasil! Edhe Delvinën dhe Familjen tuaj te nderuar!
      Elida

  • author avatar
    Anonymous 2 years ago Reply

    Me ramushin tej nkiamet

    • author avatar
      Elida Buçpapaj 2 years ago Reply

      Po në të mira!
      Ju pershendes
      Elida

  • author avatar
    Anonymous 2 years ago Reply

    Nese populli i kosoves e don kosoven me shpirt dhe i emagjinon gjant qe serbija naj beri ne keto 3 dekadat e fundit. kush tjeter si del zot kosoves pos gjenerali R Haradinaj dhe vetem ramushi dota fitoj ket betej kush tjeter jo pas vdekjes se Rugoves ldk e bleu hashimi shihet qart po ne keto momente ku kosoves i duhet uniteti ata jan kunder . por i madhi haradinaj bashk me popullin shqiptar dote ja dal kesaj sfide respekt per legjenden e gjall respekt per ty elida buqpapaj

    • author avatar
      Elida Buçpapaj 2 years ago Reply

      Ju flm.
      Ju pershendes.
      Elida

  • author avatar
    BERATI 2 years ago Reply

    kur nuk e ke kuptuar Elida ti se kush eshte ramushi vaj halli te tjerit shifi me pare keshilltaret qe ka mare ne qeveri e udb ja per ta dukur patriot ne kahe zgjedhjesh e areston ne slloveni ose kroaci ose france jane te zgjuar serbet e zene ujin qe lart mjer ai komb me ramushat po edhe me bucpapajt qe i thuren lavde ramushovicave

    • author avatar
      Elida Buçpapaj 2 years ago Reply

      Ti nuk e ke emrin Berat. Ti je qyqan midis te gjithe shqiptareve qe kane dhene komente. Qyqanohu qyqe e qyqavt!

  • author avatar
    Xhavit 2 years ago Reply

    Ju pershedes Moter e Madhe e kombit Shqptar kam vetem nje fjal per Ju Zoti Qoft me Tye Gjeth Rrespekt Moter e Madhe.

    • author avatar
      Elida Buçpapaj 2 years ago Reply

      Ju flm shume Xhavit.
      Ju pershendes
      Elida

  • author avatar

    Zonja Elida,
    Po Ju pyes cili ishte orli i Sanço Panos në shoqni me DonKishotin dhe pse Sançua Nuk vepron te vet po I bindeshe Halisunacioneve TË DonKishotit(???!!!)
    -A thue a e ka lexue Zotni Skenderi çfar këshilltar jepni lexuesve T’uej dhe a asht pajtue me kto bërbëlitjet e Tua?!

    • author avatar
      Elida Buçpapaj 2 years ago Reply

      Miq të nderuar, megjithese me kritikoni, ju falenderoj sepse shprehni mendimin tuaj. Uroj mos pesojme zhgenjimin e rradhes. Ramushi asht pozicioni kunder ndryshimit te kufijve dhe me 100%.
      Hahaha Skenderi ju pershendet me respekt.
      Me nderime
      Elida

  • author avatar
    Baki Qerimi. 2 years ago Reply

    Ata qe Jan kundere Ramushit Jane kundere vetvetiut dhe argat te serbis .

    • author avatar
      Elida Buçpapaj 2 years ago Reply

      Ju pershendes Baki.
      Elida

  • author avatar
    Abdyrrahimi 2 years ago Reply

    E nderuara gazetare Elida pajtohemi te gjithe se ashte nji moment shum me randesi i nji situate politike per Kosoven po edhe per gjithe shqiptarin. Mirpo pjesa ma e madhe e gazetarve si ne Kosove dhe Shqiperi ne starte po gaboni sepse nuk po kontriboni qe me komentet dhe opinionet e juaja te bani ma shum qe ne vendin udhheqes te vijn njerzit e meritur. Ju sigurisht edini se Ramushi ka qen ne lufte dhe ka dhan kontributin e vet. Por a i njifni aftesit e tij udheheqse krijuese shkencore dhe intelektuale. Do tju pysja a edini se ai as qe ka ndegjue per kto terma dhe se ekeni ndegjuar se ai as gjysmen e fjalve nuk din me i shqiptue dhe te jep pershtypjen se nuk e ka krye edhe shkollen fillore. Nuk po e zgjati ma shum po nji njeri i till qe per momentin ererat dhe interesat partiake e kan caktue si kryemisyer edhe po te thot se 2 edhe 2 =bajn 4 Nuk duhet ti besohet

    • author avatar
      Elida Buçpapaj 2 years ago Reply

      I nderuar Abdyrrahim, Ramushi asht inteligjent, flet rrjedhshem anglisht dhe frengjisht, ka luftuar, ka 3 vellezer deshmore, ka shkuar dy here ne Hage me akuza nga Serbia. Injorant dhe i inkriminuar asht Hashim Thaçi qe perben rrezik jo vetem per Kosoven por edhe rajonin.
      Ju pershendes
      Elida

  • author avatar

    KURR Nuk besoj SE I qëndron besnik fjalës SE vete I koruptuemi.
    -Populli thotë:Rueju mos e lidhé vetin SE Nuk ka kush me TË zgjidhë?
    A NUK E KA LIDHË RAMUSHI VETIN,A NUK ISHTE HASHIMI AI QË MBAS MBARIMIT TË LUFTES I THA :NDAJU,KRIJO EDHE TI NJI PARTI TË BASHKPUNOJM (???)
    -A NUK ja SHTRIJ rrugën Në qilima kur doli nga burgu?
    TË gjithave që u ka shtrue rrugën mbas lirimit jau ka vue hallken Në qafë.
    -A NUK ja shtroj Flora Brovines,Albin Kurtit,që TË GJITHË “KUNDËRSHTAR”TË MAJT u ban.
    Nacionalist me Edi Ramën dhe Enver Hoxhen ,heme!
    KTA MUNDOHEN ME I RA GITARES ME FIE BISHTIT TË KALIT,HA HA HAAAAAA!
    ORE,PO A NUK U A HAN MENDJA PAK SE ASTRIT DEHARI,U VRA PËR KËTO DITË ,ME KRIJUE PARANOISËM QË EDHE NË BURG E DIN ÇKA I PRET.

    ANARSHIA ASHT LLOGARITUN DHE SIPAS LLOGARIS I PRUNI DERI KTU,NËSE NUK RRËZOHET PRESIDENTI E TË BIE QEVERIA, VOTAT PARAKOHE ,U NDA KOSOVA.
    KUSH E DON KOSOVEN TI BASHKOHET L D K -es,ndryshe VATE HAROJE MUSHK VALAREN SE ALI. PASHEN E PREN.V

    • author avatar
      Elida Buçpapaj 2 years ago Reply

      Miq te nderuar,
      Ciles LDK, kesaj qe e beri 3 here kryeminister dhe 1 here president krye te inkriminuarin hashim hashuren?!
      Kjo LDK nuk asht me Rugovën. Ne jemi me Rugovën! Kemi qene gjithmone. Une e kam akuzu Ramushin fort kur u fut ne aleance me hashim hashuren, por ai asht tuj mbrojtun prej kur asht ba kryeminister integritetin dhe sovranitetin territorial te KS. Prej 21 janarit 2006 jam zhgenjyer fort. Uroj mos zhgenjehem rishtas. Por une jam 1000% kunder tezave te hashures me vuçiqin dhe prandaj e mbeshtes Ramushin.
      Me respekt
      Elida

  • author avatar

    Unë Nuk jam antar I LDK-es por jam Kosovar e për mue Kosovarët duhet me ken me LDK-en e LDK-eja me ndërtimin e Kosovës.
    Institucionet Demokratike e ndërtojn shtetin e Kosovës,jo revolucionet Bolshevike a po cili do revolucion tjetër.Shtetet Må TË qëndrueshme dhe Demokratike Sikurse Jon Gjermania te gjitha shtetet Gjermanike kan ndërtue shtetin dhe njeriun me EVOLUCION e jo revolucion,Pra kështu si asht LDKeja må e mirë asht SE sa çdoParti Tjetër?Për gabimet duhet dënue dhe do ta paguej çdo njeri që e Bân gabimin .
    ATA që e duen Kosovën Nuk vrasin njerzit e LDK-es,as hedhim gur kundra LDK-es,sepse LDK-eja asht e shenjt,e krijue me gjakun e nacionalistëve viktimë shekullore TË farkatueme me IDETe LIDHJES SË PRIZRENIT.

  • author avatar
    Anonymous 2 years ago Reply

    O ti sje asè me veten e as me ks

  • author avatar
    Mentor Thaqi 2 years ago Reply

    Sot ka vetëm dy mundësi: O me Qeverinë e tashme, respektivisht me Ramushin, me Ameriken, Gjermaninë, Britaninë dhe miqtë tjerë, o me Hashim Thaçin, Vuçiq e Daçiq & Mogherini, Putini dhe CO! Shkurt e shqip, LDK duhet të reflekton drejt kësaj here, jo për Ramushin as Qeverinë, por për mbrojtjen territoriale të Republikës së Dardanisë (nuk mund e quaj Kosovë), alternativë tjetër me këto kushte do të ishte me Hashimin dhe PRONTOIZMIN! Unë jam RUGOVIAN, nuk jam tjetër, por e di ku po cënohet MBIJETESA e Shtetit tim, andaj edhe rreshtohem në mbrojtje të paprekshmërisë territoriale, mundësi tjera sot nuk ka, o me Ameriken dhe miqtë, o me Hashimin dhe lojnat kominterniste! Kaq!

  • author avatar
    Haxhi 2 years ago Reply

    E nderuara Buqpapaj. Ju pershendes dhe respekt të veqant per shkrimin dhe mendimin e larte intelektual e patriotik. Ne plotesi dakordohem me juve dhe qendrimin e pozicionin tuaj, pro Ramush. Prej fillimit te karrieres see tij politike Kam qene krah I tij politik duke e ditur se Kosovës dhe shqiptarise I duhet nje figur si Ramushi. Edhe sot mendoj ashtu edhe si e Kam thene edhe publikisht gjatë fushates politike dhe ne shkrimet publike seen keto rrethana neper të cilen Po kalon Kosova dhe shqiptaria – Strategjive dhe strateg është Ramush Haredinaj. Ne mbledhjen e fundit te Kryesise se AAK ia Kam terhequr verejtjen kujdes ne koalicione see kan me të mashtrua . Keshtu edhe ndodhi per fat te keq keshtu edhe ndodhi me koalicione, andaj nga ai moment jame dorehequr. Edhe pse qenrimin Tim per te mbaj ende të paluhatur, vetemse e Kam drojen see kan me e mashtrue.

  • author avatar
    Tomlorri f dr 2 years ago Reply

    Po sot putini dergoj ne Belgrade president in e sllovenise
    Per deklalure ne emery te ballkanit e Europe pperkatsisht
    min. nashtme f.m .e vucic e,rama,putin e com.
    Krejt Balkans tronditet.
    Kjo eshte loje masked e Venter sllavo orthodokse.
    Ramushi eshte me te drejten.
    Edge nje fare znj shefe e grupit parliament Olivares
    Ish te ne TV e than po duet levizin kufiitr.
    A mos ka derdh gnak babaj,gjysh stergjyshi I saj per keta kufije?????
    Verifikojeni
    Haram I qofte Buna
    Per nje karriga sheet vatanine.
    Kurt mos u pranofte Kosovar me European racists populist
    Dy standarte ne Europe avec Germanic,anglia Jane pro motives Dorland
    Dardania eshte me e vjetra ne Europe.
    Do tri degjohet zero Dardanise por do jete
    Vine per European
    Vetem USA.ka mbrojti kete 100 vjetet e fundi te
    Ceshtjen shqiptar ARBERINE ie vecanti
    Kosoven -Dardane
    kurthen e benne vets shqiptaret,disa turq,,romak,bisante
    Slave e company Jane shpernda ne dynja.
    Bashkojuni Sa nuke eshte vone.?????
    Dr tomorrf.

Komentet

Gazetaria Investigative, BE i akordon çmimin e parë gazetares së News24, Klodiana Lala

TIRANË

Bashkimi Europian i ka akorduar çmimin e parë për gazetarinë investigative për vitin 2019 gazetares së News24, Klodiana Lala për shkrimin ‘Roli i krimit të organizuar në blerjen e votave’. Vlerësimi i gazetares Lala, nga Bashkimi Europian  u bë nga një juri e pavarur që përbëhej nga Albana Kasapi, kryetarja e jurisë e cila punon për BBC, Enver Robelli dhe Elira Çanga.

“Cmimin e parë juria ja ka dhënë Klodiana Lalës për “Përgjimet zbulojnë rolin e krimit të organizuar në blerjen e votave”. Ky cmim i jepet gazetares për një investigim të kujdesshëm,verifikim të fakteve dhe vendosmëri për të hedhur dritë mbi një fenomen të pranishëm në shoqërinë shqiptare por që rrallë është verifikuar tërësisht. Puna e guximshme e Klodianës dhe verifikimi i burimeve e bëjnë këtë artikull të besueshëm dhe me ndikim në shoqërinë shqiptare.” -u shpreh Kasapi.

Gazetarja Klodiana Lala e cilëson një motovim marrjen e këtij çmimi për të cilin thotë se nuk do të ndalet së kryeri investigime të tjera.

“Besoj që ne si gazetarë kemi detyrën të jemi cdo ditë në kërkim të fakteve, provave dhe të ngjarjeve të cilat institucionet përpiqen t’i fshehin. Unë kam bërë minimumin e asaj që do duhet të bëja dhe ky çmim më motivon për të bërë edhe më shumë në të ardhmen.”- u shpreh Lala.

 

Duke u ndalur tek ligji antishpifje zv.shefi i seksionit politik, ekonomik dhe i informacionit në Bashkimin Europian tha se duhet të kishte konsultime më të gjera me grupet e interest për këtë ligj.

“Ne po ashtu jemi shprehur qartë përsa I përket ligjit të medias antishpifje kemi qënë shumë të qartë për faktin që duhet të kishte konsultime të gjëra me shoqata të ndryshme po ashtu ne kemi qënë shumë të qartë edhe për komisionin e venecias edhe për efektin. Përvec këtyre ne kemi parë edhe të gjithë zhvillimet në shqipëri përgjatë këtij vitit i kemi pasqyruar këto edhe në raportin tonë, pasqyrime këto që kanë të bëjnë me kërcenimet apo intimidimet që ju janë bërë gazetarëve kjo gjithmonë përsa i përket protestave të ndryshme që janë bërë në Shqipëri.”- tha Gamber

Bashkimi Europian i akordoi çmimin e dytë për gazetari investigative Merxhan Dacit nga ‘Faktoje.al’ dhe çmimin e tretë Andi Malasit nga Top Channel.

20 Tetor 2020 Presidenti Meta çmon poeten e shquar Zhuliana Jorganxhi me Titullin e lartë “Mjeshtër i Madh”

Me anë të një ceremonie solemne, Presidenti i Republikës, Sh.T.Z. Ilir Meta çmoi sot poeten e shquar Zhuliana Jorganxhi me Titullin “Mjeshtër i Madh”, me motivacionin: “Me mirënjohje ndaj punës së çmuar si artiste e fjalës shqipe; për krijimtarinë e saj të begatë me përkushtim dhe atdhetarizëm për këngët shqiptare, duke dhënë shembullin si frymëzuese dhe pararendëse e një brezi të mrekullueshëm krijuesish. Në vlerësim të veprës si intelektuale e vijës së parë, e cila përmes mesazheve dhe kumteve të saj, ndihmoi në veçanti për emancipimin e gruas dhe rinisë shqiptare”.

Në fjalën e Tij drejtuar artistëve, personaliteve të artit dhe kulturës dhe familjarëve të poetes Jorganxhi, Presidenti i Republikës u shpreh:

“Të nderuar personalitete të artit e kulturës, të nderuar familjarë, të nderuar pjesëmarrës!

Jam i lumtur që ndodhemi sot, së bashku, për të vlerësuar një personalitet të shquar të letërsisë dhe artit shqiptar, poeten e mirënjohur Zhuliana Jorganxhi.

Ky aktivitet në kuadër të nismës “Artistët Shqiptarë në Presidencë”, është një nismë që shërben për të vlerësuar dhe lartësuar punën dhe kontributin e jashtëzakonshëm të artistëve tanë në fushën e artit dhe të kulturës.

Thuhet që arti i kapërcen kohërat dhe kjo shprehje gjen kuptim të plotë në veprimtarinë e poetes Zhuliana Jorganxhi, që vazhdon të mbetet edhe pas më shumë se 50 vitesh, një nga emrat më të rëndësishëm të shkollës shqiptare të këngës dhe të poezisë.

E lindur në qytetin e Korçës, në një familje me tradita të hershme patriotike dhe muzikore, Zhuliana Jorganxhi u rrit mes muzikës dhe poetikës së këngëve korçare, duke ndjekur natyrshëm rrugën e artit.

Aktiviteti i saj letrar fillon që në moshë të hershme dhe poezitë e saj shohin dritën e botimit kur ajo ishte vetëm 17 vjeç.

Por, ajo çka e bëri Zhuliana Jorganxhi të quhet “Mbretëreshë e këngës shqiptare” është kontributi i jashtëzakonshëm në fushën e teksteve të këngës shqipe.

Me thjeshtësinë, ëmbëlsinë dhe ndenjën e thellë, vargjet e krijuara nga Zhuliana kanë marrë madhështi dhe përjetësi.

Të gjithë ne jemi rritur duke dëgjuar emrin e saj si autore e teksteve të këngëve të festivaleve tona kombëtare, e lidhur kjo ngushtësisht me emrat e kompozitorëve dhe këngëtarëve më të shquar shqiptar.

Fjala e shkruar prej saj i ka dhënë vlerë muzikës dhe forcë tingullit, duke hyrë thellë në shpirtin e dëgjuesve. Zhuliana është një poete me ndjeshmëri të lartë jo vetëm shpirtërore, por edhe shoqërore.

Në vargjet e Zhulianës kanë zënë vend ngjarje të rëndësishme historike, momente të vështira të kaluara nga populli ynë, por edhe dashuria dhe miqësia.

Zhuliana Jorganxhi është jo vetëm poete e mirënjohur, mjeshtre e vargut poetik, por edhe një intelekuale e angazhuar, veçanërisht në mbrojtje të kauzave të fëmijëve pa familje dhe pa kujdes prindëror.

Personaliteti njerëzor, thjeshtësia, ngrohtësia shpirtërore dhe humanizmi i saj transmetohen si në krijimtarinë poetike dhe në veprimtarinë e saj si aktiviste e shoqërisë civile, duke na dhënë figurën jo vetëm të një artisti të jashtëzakonshëm, por edhe të një gruaje të jashtëzakonshme.

Për kontributin e madh për këngën shqipe, për përkushtimin dhe atdhetarizmin e saj, dhe për angazhimin e saj si intelektuale e vijës së pare, është kënaqësi të nderojmë sot zonjën Zhuliana Jorganxhi me Titullin e lartë ‘Mjeshtër i Madh’.

Faleminderit!”

Intervista e plotë – Jusuf Buxhovi tregon si duhet të themelohet Asociacioni, ‘godet’ rëndë politikanët e Kosovës

Gjatë javës së kaluar, Emisari special i Bashkimit Evropian për dialogun Miroslav Lajçak, gjatë vizitës në Kosovë deklaroi se nuk do të ketë një marrëveshje finale ndërmjet Kosovës dhe Serbisë, pa përfshirjen e Asociacionit të Komunave serbe.

“Nëse nuk ka vullnet për marrëveshje, nuk do të ketë marrëveshje. Nëse nuk ka marrëveshje nuk ka normalizim e nuk do të ketë marrëveshje pa asociacion. Ne nuk kërkojmë ta rihapin tekstin, por vetëm të implementojnë atë çka është nënshkruar. Gjithçka çka është dakorduar, duhet të implementohet”, tha Lajçak.

E në Serbi Lajçak shkoi edhe më larg. Ai kërkoi që Kosova ta ndryshojë Kushtetutën e vendit, në mënyrë që të mundësohet formimi i Asociacionit të Komunave serbe.

“Dhe askush nuk tha që ishte e pamundur, Kushtetuta nuk është Bibla. Nëse biem dakord për çështje serioze, atëherë sigurisht që duhet të pasqyrohet në Kushtetutë”, deklaroi Lajçak midis Beogradi.

Lidhur me atë se a duhet të formohet Asociacioni i Komunave serbe në Kosovë, në një intervistë ekskluzive për gazetën “Bota sot”, ka folur historiani i njohur, Jusuf Buxhovi.

Sipas tij, Asociacioni është çështje kushtetuese dhe duhet të themelohet pa kompetenca ekzekutive.

Historiani Jusuf Buxhovi, vlerëson se Lajçaku nuk i ka krijuar problemet me të cilat sot po ballafaqohet Kosova në raport me Beogradin, por politikanët e papërgjegjshëm të Kosovës që kanë hyrë në pazare të ndryshme me Serbinë në dëm të sovranitetit të Kosovës! Buxhovi, thekson se Kushtetuta nuk është Bibel, e as të anatemohen ata që kërkojnë ndryshimin e saj, por duhet që të respektohen procedurat demokratike-parlamentare që e mundësojnë atë.

Intervista e plotë:

“Bota sot”: Emisari special i Bashkimit Evropian për dialogun Miroslav Lajçak, gjatë vizitës në Kosovë deklaroi se nuk do të ketë një marrëveshje finale ndërmjet Kosovës dhe Serbisë, pa përfshirjen e Asociacionit të Komunave serbe. “Nëse nuk ka vullnet për marrëveshje, nuk do të ketë marrëveshje. Nëse nuk ka marrëveshje nuk ka normalizim e nuk do të ketë marrëveshje pa asociacion”. Si e shihni ju këtë?

Buxhovi: Asociacioni i komunave është çështje kushtetuese. Është futur në saje të kompromiseve të Pakos së Ahtisarit. Kjo as që duhet të diskutohet, pos të zbatohet. Nga viti 2010 kur Gjykata Ndërkombëtare e Drejtësisë e Hagës (GJND), shpalljen e pavarësisë e ka deklaruar në përputhje me të drejtën ndërkombëtare, është deshtë që Kosova, t’i përmbush edhe obligimet kushtetuese. Pra, është deshtë që çështjen e asociacionit ta trajtojë me prioritet dhe ta themelojë siç shkruan në kushtetutë – pa kompetenca ekzekutive. Po qe se kjo do të bëhej, e është dashtë bërë, atëherë sot nuk do t’i kishim problemet që i kemi dhe as nuk do të kishim debatet “e nxehta”, rreth atyre që u thanë nga Lajçaku dhe të tjerat që pritet të thuhen edhe më tutje për t’u thurur gjithfarë teori “konspirative” që gjoja Kosovës po i vinë nga jashtë dhe të ngjashme me të cilat fajtorët e kësaj gjendje, ata që nënshkruan marrëveshjet e vitit 2013 dhe2015, hudhin topin gjetiu dhe madje kthehen edhe në “gardien” të sovranitetit të Kosovës, kur dihet se atë e kanë rrezikuar dhe po e rrezikojnë nga të gjitha anët, veprim ky, që për fat të keq, u ratifikuan edhe në Parlamentin e Kosovës! Është e çuditshme se diskursi i “rrezikimit të sovranitetit nga jashtë”, vazhdon të mbllaçitet nga pjesa më e madhe e klasës politike si dhe mediumet, që madje edhe bëjnë sondazhe “të armiqësisë”, ndërkohë që harrohet se Gjykata Kushtetuese e Kosovës, shumë nga nenet e këtyre marrëveshjeve i shpalli antikushtetuese, me çka çështja është deshtë të kthehet te pika zero dhe nënshkruesit të vihen para përgjegjësisë politike dhe juridike. Ndaj, nuk është e habitshme, që të tillët, kanë vazhduar me avazin e prapaskenave në dëm të sovranitetit të shtetit të Kosovës, që e pamë gjatë këtyre dy-tri viteve të fundit, që për pikënisje kishte veprimet antikushtetuese të Presidentit të Kosovës, po edhe përkrahësve të tij të shumtë nga radhët e politikanjve të korruptuar dhe të shantazhuar në forma të ndryshme, të cilave iu desh edhe ndërhyrja ndërkombëtare (ajo amerikane) që të ndërpriten.

“Bota sot”: Lajçaku tha se ne nuk kërkojmë ta rihapin tekstin, por vetëm të implementojnë atë çka është nënshkruar. Gjithçka çka është dakorduar, duhet të implementohet”.Mos do të thotë kjo që të implementohen marrëveshjet e vitit 2013 dhe 2015, që Gjykata Kushtetuese i ka shpallur antikushtetuese?

Jusuf Buxhovi: Lajçaku nuk tha ndonjë të pavërtetë dhe nuk shpifi gjë. Përkundrazi, tha se duhet të implementohen ato që janë nënshkruar dhe ratifikuar në Parlamentin e Kosovës. Dhe, kur shikohet teksti i nënshkruar, theksohet edhe çështja e implementimit juridik të marrëveshjeve, që është fare e natyrshme. Por, implementimi juridik, që ka të bëjë pakon e infrastrukturës juridike që kërkon statusi i asociacionit siç e parasheh kushtetua e Kosovës, ka munguar dhe mungon. Me sa di, Qeveria e Kosovës dhe komisionet parlamentare, përkundër ndonjë deklarimi se po punojnë diçka, ende nuk kanë dalë me versionin zyrtar të statusit të asociacionit para Kuvendit të Kosovës me çka do t’i hapeshin dyert themelimit të asociacionit. Me këtë veprim, shteti i Kosovës do të përmbushte obligimet kushtetuese dhe do të krijonte rrethana normale për integrimin e pakicës serbe në sistemin juridik dhe kushtetues të Kosovës. Në vend të kësaj, ne kemi lojërat politike si dhe prapaskenat e ndryshme në relacionet Prishtinë-Beograd, që një detyrim kushtetues e kanë kthyer në objekt të manipulimeve dhe pazareve politike, që si u pa në marrëveshjet e vitit 2013 dhe 2015, Serbisë i mundësuan implikim të drejtpërdrejt politik në çështjet e sovranitetit të vendit. Andaj, Lajçaku i është referuar këtyre marrëveshjeve të ratifikuara në Parlamentin e Kosovës. Natyrisht se ai këtë e ka bërë, ngaqë nuk ka marrë përgjigjen e duhur se pjesët e marrëveshjes nga Gjykata Kushtetutës janë shpallur antikushtetuese dhe as që i është parashtruar teksti i ndonjë statusi të asociacionit që është dashtë të hartohet në përputhje me vendimin e Gjykatës Kushtetuese.

“Bota sot”: E në Serbi Lajçak shkoi edhe më larg. Ai kërkoi që Kosova ta ndryshojë Kushtetutën e vendit, në mënyrë që të mundësohet formimi i Asociacionit të Komunave serbe. “Dhe askush nuk tha që ishte e pamundur, Kushtetuta nuk është Bibla. Nëse biem dakord për çështje serioze, atëherë sigurisht që duhet të pasqyrohet në Kushtetutë”. Si e shihni ju këtë dhe a përbën kjo një rrezik për Kosovën?

Buxhovi: Ato që deklaroi Lajçak në Beograd, u interpretuan në mënyra të ndryshme në Prishtinë dhe në Beograd, të shumtën si “fajësime” dhe “shfajësime”, gjë që doli se shumë nga ato deklarata nuk ishin autentike, por pjesë e opinioneve të arrnuara. Sidoqoftë, harrohet ose anashkalohet qëllimisht fakti se ai iu referua marrëveshjeve të nënshkruara, të ratifikuara nga parlamenti i Kosovës me dy të tretat e votave, gjë që Kosovën e fut në obligim ndërkombëtar. Natyrisht, se rrugëdalje nga ky qorrsokak i krijuar nga politikanët tanë dhe assesi nga Lajçak dhe të tjerë që edhe mund të kenë pretendime të ndryshme politike kur hyhet në pazare të tilla, duhet kërkuar tek interpretimi i Gjykatës Kushtetuese të Kosovës, meqë ajo kudo është gardiane e kushtetutshmërisë. Kosova mundet dhe duhet ta përdor këtë argument, siç do ta përdorte çdo shtet tjetër sovran kur ballafaqohet me situatat e ngjashme. Por, siç po shihet, te ne, ata që kanë sjellë këtë gjendje, për t’i ikur përgjegjësisë, ose që t’u mbesin besnik pazareve të ndryshme në dëm të shtetit, përpiqen që të krijojnë mjegull politike dhe mediale!

A duhet të formohet Asociacioni dhe te ndryshohet Kushtetuta?

Buxhovi: Asociacioni është obligim kushtetues dhe duhet të themelohet sa më parë, siç theksova, në përputhje me kushtetutën e Kosovës, pra pa kompetenca ekzekutive. Ky obligim nuk duhet të jetë çështje e bisedimeve ose marrëveshjeve politike me Beogradin ose me faktorin ndërkombëtar, meqë del nga kornizat kushtetuese, siç ndodhi në të vërtetë. Ndërsa, sa i përket ndryshimit të kushtetutës, ose ndryshimeve kushtetuese, ato janë të mundshme dhe të natyrshme. Pra, nuk është kurrfarë gabimi të thuhet se Kushtetua nuk është Bibël. Madje, Kosova, ka nevojë për disa ndryshime kushtetuese që erdhën si kompromise të pavarësisë, që do t’i ndihmonin demokratizimit të vendit si dhe forcimit të sovranitetit shtetëror. Por, ndryshimet e kushtetutës duhet t’u nënshtrohen procedurave demokratike-parlamentare, që në rastin e Kosovës, kërkojnë konsensusin e dyfishtë: atë të dy të tretave të votave dhe konsensusin e pakicave, po ashtu me dy të tretat, që praktikisht, në këto rrethana është i pamundshëm. Edhe përkundër këtyre rrethanave, kërkesat për ndryshime kushtetuese nuk duhet anatemuar e as përjashtuar, ngaqë ato janë e drejtë demokratike.

Kosova kushtëzon marrëveshjen finale me çështjen e të pagjeturve

Bekim Bislimi

Pa kapitullin për zbardhjen e fatit të personave të zhdukur gjatë luftës në Kosovë, nuk mundet dhe nuk do të ketë marrëveshje përfundimtare me Serbinë, kanë deklaruar zyrtarët e Komisionit Qeveritar për Personat e Pagjetur në Kosovë. Deklaratat e tilla janë bërë gjatë mbledhjes të së hënës të këtij Komisioni. Por, përfaqësues të Fondit për të Drejtën Humanitare si dhe të shoqatës “Zëri i prindërve”, qendër kjo e familjarëve të personave të pagjetur në Kosovë, kanë ngritur dyshimin se a do të zgjidhet fati i personave të pagjetur në rast se nuk do të arrihet marrëveshja përfundimtare ndërmjet Kosovës dhe Serbisë.

Sipas deklaratave të palëve në dialogun në Bruksel, çështja e të pagjeturve është njëra prej pikave për të cilën është arritur harmonizimi i qëndrimeve.

Por, pa një marrëveshje përfundimtare nuk mund të zbatohet asnjë pikë, veç e veç, për të cilat pajtohen palët, ka deklaruar për Radion Evropa e Lirë, Kushtrim Gara, udhëheqës i njësisë në kuadër të Komisionit Qeveritar për Personat e Pagjetur.

“Përkundër pajtimeve, megjithatë është thënë që nuk do të ketë marrëveshje për tema specifike pa u arritur marrëveshja në tërësi”, ka thënë Gara.

Të njëjtën gjë e ka thënë më herët edhe kryeministri i Kosovës, Avdullah Hoti, më 12 tetor, në Kuvendin e Kosovës, në interpelancën lidhur me rrjedhën e deritashme të procesit të dialogut me Serbinë, të ndërmjetësuar nga Bashkimi Evropian. Hoti theksoi se “çdo dakordim, për cilado elemente të marrëveshjes, është dakordim vetëm parimor, sepse nuk ka pajtim për asgjë përderisa nuk ka pajtim për çdo gjë, përkatësisht përderisa nuk ka pajtim për njohje reciproke”.

Parimet për çështjen e të pagjeturve

Deri më tash, para se çështja e të pagjeturve të bëhej temë në dialogun e Brukselit, për zbardhjen e fatit të personave të pagjetur ka punuar Grupi punues, i cili përbëhet nga dy delegacionet, të Kosovës dhe Serbisë.

Në mbledhjen e Komisionit Qeveritar për Personat e Pagjetur në Kosovë, më 19 nëntor, Ibrahim Makolli, kryesues i delegacionit të Kosovës për bisedime për çështjen e të pagjeturve në grupin punues, ka theksuar se në dialogun e Brukselit është aritur pajtimi për shtyllat, që janë parime, për çështjen e të pagjeturve.

“Është krijimi i një komisionit të përbashkët, i udhëhequr nga një i emëruar special i Bashkimit Evropian, mekanizëm ky i cili do të jetë përgjegjës për mbikëqyrjen dhe mbështetjen e procesit të zbardhjes së fatit të personave të zhdukur. Ndërkaq që mekanizmat e tjerë në terren, do të jenë po të njëjtit, të cilët kanë vepruar deri më tash. E dyta, është qasja e pakufizuar në të gjitha arkivat vendore dhe ndërkombëtare, duke përfshirë edhe ato të ushtrisë, policisë dhe të forcave të tjera të Serbisë, të cilat kanë marrë pjesë në kryerjen e krimeve në Kosovë dhe fshehjen e trupave të të vrarëve dhe të masakruarve”, ka thënë Makolli.

Ai gjithashtu ka shtuar se realizimi i gjithë këtij procesi parashihet të kryhet brenda afatit kohor prej 18 muajve, që nga hyrja në fuqi e marrëveshjes përfundimtare evetuale. Por, pajtimi për këto parime, siç ka thënë ai, do të hyjë në fuqi vetëm nëse arrihet marrëveshja përfundimtare ndërmjet Kosovës dhe Serbisë.

Kushtëzimet dhe dilemat

Bekim Blakaj nga Fondi për të Drejtën Humanitare thotë për Radion Evropa e Lirë se për procesin e dialogut në Bruksel, përfshirë këtu edhe çështjen e pesonave të pagjetur brenda këtij procesi, nuk ka pasur transparencë. Megjithatë, sipas tij, kushtëzimi i realizimit të qëndrimeve të harmonizuara të dy palëve për çështjen e të pagjeturve me marrëveshjen përfundimtare, ngrit dilema.

“Po besoj që opinioni duhet me qenë koshient dhe nuk e di se a do të realizohen pritjet, në rend të parë të familjarëve të zhdukur. Do të ishte dëm i madh në rast se nuk arrihet marrëveshja përfundimtare. Kjo do të thotë që edhe pikat në atë marrëveshjen e vogël (për të pagjeturit) nuk do të zbatohen. Është paksa një situatë e çuditshme, sepse kjo lë për të kuptuar që palët mund të kontribuojnë më shumë për zbardhjen e fatit (të pagjeturve), mirëpo nëse nuk arrihet marrëveshja përfundimtare, nuk do t’i kryejnë ato zotime”, theksoi Blakaj.

Bajram Qerkini, drejtuesi i shoqatës “Zëri i prindërve”, qendër kjo e familjarëve të personave të pagjetur në Kosovë, thotë për Radion Evropa e Lirë që informacionet se për çfarë janë pajtuar palët në Bruksel lidhur me çështjen e të pagjeturve, kanë munguar. Megjthatë, ai nuk beson se çështja e të pagjeturve do të zgjidhet në rast se ajo mbetet peng i një marrëveshjeje përfundimtare gjithpërfshirëse ndërmjet Kosovës dhe Serbisë.

“As nuk besoj që kanë për të nënshkruar një marrëveshje apo kanë për ta realizuar atë. Sikurse deri më tash, e gjejnë një tjetër problem, i cili e stagnon edhe për një vjet, pastaj prapë edhe një vjet dhe kështu me radhë. E kemi një optimizëm dhe një besim që Amerika ka ndërhyrë me qëllim, më duket, jashtëzakonisht të mirë.”, tha Qerkini.

Blakaj: Dini diçka dhe nuk doni të kryeni punë?

Çështja e të pagjeturve gjithashtu është pjesë e dokumenteve të nënshkruara, më 4 shtator, nga kryeministri i Kosovës, Avdullah Hoti dhe presidenti i Serbisë, Aleksandar Vuçiq në Uashington, në prani të presidentit amerikan, Donald Trump. Të dyja palët janë zotuar se do të përshpejtojnë përpjekjet që të lokalizojnë dhe identifikojnë mbetjet e personave të zhdukur.

Por, pse duhet pritur një marrëveshje përfundimtare dhe gjithpërfshirëse në Bruksel, në mënyrë që të shkohet drejt zbardhjes së fatit të personave ende të pagjetur, në rast se palët kanë informacione ?

Këtë pyetje e bën edhe Blakaj nga Fondi për të Drejtën Humanitare.

“Do të thotë, po dini diçka dhe nuk doni të kryeni punë përderisa nuk arrihet marrëveshja. Kjo është pyetje e thjeshtë. Po të ishte kjo çështje humanitare, absolutisht ishte dashur që moti të jepen këto informacione”, tha Blakaj.

Ai shtoi se deri më tash nuk ka pasur vullnet politik nga pala serbe për zbardhjen e fatit të personave të pagjetur. Sipas tij, Serbia ka dhënë informacione për varreza masive dhe i ka gjetur ato vetëm ku i janë dashur kreditë politike. Siç thotë ai, institucionet serbe e kanë ditur për ekzistencën e varrezës masive në Rudnicë dhe u janë dashur të paktën 13 vjet që të japin informacione për lokacionin e saj. Blakaj ka shprehur mendimin që ky është një lloj indikatori që mund të ketë informacione edhe për varreza tjera të mundshme në Serbi, por edhe informacione nga pala kosovare për varreza të tilla eventuale në Kosovë. Ato informacione, sipas tij, nuk jepen dhe janë të mbyllura në arkiva të ndryshme.

Por, Kushtrim Gara vlerëson që rastet e pazbardhura të personave të pagjetur, janë më të vëshirat të mundshme për t’u trajtuar dhe kërkohet më shumë informacion nga pala serbe.

“Në këtë rast, po aludoj në arkivat e ish-ushtrisë jugosllave dhe arkivat e ish-Ministrisë së Punëve të Brendshme. Kjo është mundësia që tani, por edhe më parë kur janë trajtuar këto raste, na duhet një përkrahje më e madhe nga bashkësia ndërkombëtare, sepse përvoja ka treguar se vetëm me një përkrahje të bashkësisë ndërkombëtare, sigurisht që mund të kemi më shumë rezultate në këtë proces”, theksoi Gara.

Më 14 tetor, kryetari i Komisionit për të Pagjeturit në Qeverinë e Serbisë, Velko Odalloviq, e ka vlerësuar si shumë të rëndësishme faktin që çështja e të zhdukurve është përfshirë në marrëveshjen e nënshkruar në Uashington. Ai ka theksuar që pala serbe do të vazhdojë të bëjë kërkime në arkivat e veta, por që i është kërkuar edhe Prishtinës të ofrojë përgjigje për arkivat e ish-Ushtrisë Çlirimtare të Kosovës, që sipas tij, tash mund të jenë në pronësi të ndonjë institucioni në Kosovë.

Nga Fondi për të Drejtën Humanitare dhe nga shoqatat e familjarëve të personave të pagjetur në Kosovë, vlerësojnë se marrëveshja e arritur në Uashington, por edhe pajtimi i palëve në Bruksel për trajtimin e çështjes së të pagjeturve, nuk ka ndikuar akualisht në rezultatin e punës në terren. Por, nga Komisioni Qeveritar për Personat e Pagjetur, thonë se muajve të fundit është shtuar dinamika e punëve në terren, si dhe për adresimin e informacioneve të mundshme për vendndodhjen e personave të pagjetur. Gjatë muajve të fundit, sipas tyre, janë trajtuar pesë lokacione, të cilat kanë rezultuar me gjetje të mbetjeve mortore të të paktën katër personave. Në territorin e Serbisë, siç kanë theksuar ata, janë trajtuar dy lokacione të dyshuara për varreza masive, në Kozarevë dhe në Sjenicë, për të cilat janë paraparë mundësitë e rikthimit për të vazhduar gërmimet.

Gjatë luftës në Kosovë humbën jetën rreth 13,500 persona, ndërsa rreth 1,600 ende konsiderohen të pagjetur.

XLIII – 2020 VITI I AT GJERGJ FISHTËS – Dy shpella të thella – AT SHTJEFEN GJEÇOVI – Përgatiti për botim Fritz RADOVANI

XLIII – 2020 VITI I AT GJERGJ FISHTËS – Dy shpella të thella – AT SHTJEFEN GJEÇOVI – Përgatiti për botim Fritz RADOVANI

Dy shpella të thella

– AT SHTJEFEN GJEÇOVI

(1874 – 1929)

Albin Kurti i përgjigjet Nenad Çanakut: S’mund të arrihet paqe përderisa Serbia fsheh varret masive të shqiptarëve

Kryetari i Lëvizjes Vetëvendosje, Albin Kurti, i ka reaguar politikanit serb, Nenad Çanak, ndaj deklaratës dhënë së fundmi në lidhje me varrezat masive të shqiptarëve të vrarë nga regjimi serb në luftën e fundit në Kosovë.

Përmes një postimi në Twitter, Kurti ka thënë se familjet në Kosovë janë duke i kërkuar ende më të dashurit e tyre, duke shpresuar se ata mund të gjinden një ditë.

Ai ka shtuar se asnjë paqe e qëndrueshme s’mund të arrihet për sa kohë që Serbia fsheh varret masive të shqiptarëve të ekzekutuar dhe kidnapuar.

“Në një debat televiziv të Serbisë, Nenad Çanak thotë se kur ministri i Policisë, Dusko Mihajloviq thotë s’mund të fle “më duhet ta ndajë këtë me ju. Ne kemi gjetur 16 varre masive në Serbi”. Familjet në Kosovë po kërkojnë ende për më të dashurit e tyre, duke shpresuar se ata mund të gjinden një ditë. Asnjë paqe e qëndrueshme s’mund të arrihet përderisa Serbia fsheh varret masive të shqiptarëve që ata ekzekutuan dhe kidnapuan”, ka shkruar Kurti në Twitter.

Ish-kryetari i Parlamentit të Vojvodinës njëherësh kryetar i Lidhjes Socialdemokrate, Nenad Çanak, në një debat televiziv ka folur për ekzistimin e varrezave masive të shqiptarëve në Serbi.

Gjatë debatit në emision “Çirilica”, Çanak, ka folur për deklarimet e ministrit te atëhershëm të policisë lidhur me ekzistimin e 16 varrezave të mundshme, për të cilat ishte marrë vendim që të mos flitej publikisht.

“Ekziston një gjë tjetër, që ma bëri me dije se kemi telashe. Kishte qenë një mbledhje e Opozitës Demokratike. Më duket ti ke qenë aty Çedo, kur ministri i Policisë, Dushko Mihajlloviq, e tha këtë fjali “Nuk mund të fle. Më duhet ta ndaj këtë me juve. I kemi gjetur 16 varreza masive në Serbi”.

Pra, 16 varreza masive në Serbi. Dhe kur kam parë se çfarë kemi gjetur aty – duhet ta ndaj këtë me ju – dhe të merremi vesh se çfarë duhet bërë me gjithë këtë. U paraqita për të folur, dhe i thashë se nuk e kuptoja pyetjen. Kjo ka qenë shpejt pas 5 tetorit, mbase janari a shkurti. “Çka të bëjmë me gjithë këtë”, i thashë, nuk po e kuptoj pyetjen. Nuk jemi këtu për t’i fshehur krimet e ish-regjimit, por që t’i zbulojmë.

D.m.th. nesër konferencë për shtyp, t’i marrim me vete gazetarët prej një lokacioni në tjetrin që të bëhen xhirime e që më pas të vendosim se çfarë do të bëjmë. Atëherë, Zoran Gjingjiqi, i cili përherë është mbajtur i rezervuar se nuk kishte qejf ta impononte mendimin e tij, ani që ka pasur peshë të madhe. Tha: “Jo, jo. Këtë punë duhet hetuar, por nuk duhet dhënë shumë publicitet, sepse kush do të investojë në një shtet ku sa herë që të mihësh tokën do ta nxjerrësh një kafkë. Atëherë e kuptova se e kishim një problem të brendshëm serioz”, u shpreh Çanak.

Ky është momenti i nokdaunit, që e shpalli kampion bote Krasniqin

Robin Krasniqi është shpallur sot kampion bote duke e mposhtur me nokdaun Dominic Boesel

Junikasi e plandosi në tokë gjermanin duke u bërë kampion bote.

Këtë Robini e arrin pas tri përpjekjeve, ku të tria finalet i kishte humbur.

Krasniqi fitoi në raundin e tretë me nokdaun dhe ky është momenti kur Dominic Bosel plandoset në ring nga grushtet e Robinit. /GazetaExpress/

www.facebook.com/575834936/videos/10160355120324937/

Pse Skënder Buçpapaj duhet të jetë “Poet – Laureat”… – Nga XHAHID BUSHATI

Që kur erdhi për herë të parë në fushën e poezisë me librin e tij të parë “Zogu i bjeshkës”, Skënder Buçpapaj si rrallë poet rajëvizoi portretin e tij. Kodi poetik i këtij libri: Hapësira, vendlindja, mitet, legjendat, fluturimet, etj. na fliste për një poet të talentuar dhe të përveçëm të poezisë shqiptare.
Me librat e tjerë që botoi, veçanërisht “Vetëm të vdekurit pendohen” (poemë, Onufti, 2015), ku personazhi kryesor është Nëna, mund të flasim pa hezitim, vizatimin e saj brilant në mes tokësores dhe hyjnores, mes njerëzores dhe dhimbjes, mes legjendës dhe mitikes, etj. Bota e saj e brendshme pasqyrohet në mënyrë madhështore, po aq dhe hapësira e shpirtit të saj, ku i Biri, poeti Buçpapaj dimesnionin e hapësirës e ka element të dukshëm të individualitetit poetik e primar të krijimtarisë poetike.
Më pas boton libri me poezi “Jubileu i shiut të çmendur” (poezi, Onufri, 2017). Tematikat dhe tipologjitë e këndvështrimeve të poezive janë më të thella. Historia me të kaluarën, të sotmen dhe të ardhmen, identiteti i njerëzve dhe historisë, e folura si dëshmi dhe dëshmira të legjendave, miteve të harruara por të nxjerrura në fokus, flasin për konfiguracione të tilla poetike, të cilat plotësojnë portretin e poetikës shqiptare dhe i bëjnë nder asaj.
Kohët e fundit boton librin me poezi “Imgur” (poezi, Onufri, 2019). Kurba e rritjes poetike është më lartësuese, më lartësuese janë edhe vlerat artistike. Ky libër është ndarë në disa cikle. Elementët: të vatrës, të peizazheve të bjeshkëve e përtej tyre, toka me dashuri të pamatë, po me këtë dashuri edhe për legjendat e mitiken, etj. përmes ngjyrave identitetore libri i paraqitur me shije dhe etikë, flet që poeti Skënder Buçpapaj e ka të veten poezinë, pjesë të shpirtit, ndaj dhe e ka quajtur librin “Imgur”: identitet, ekzistencë dhe njohësi.
Duke respektuar të gjithë kandidatët, unë fola për poetin Skënder Buçpapaj, duke çmuar vlerat e tij, ngase në studimet e mia në fushës e poezisë, në ndjekjen e procesin e saj në mënyrë konseguente, them që vepra poetike e poetit Buçpapaj është një gur i çmuar që duhet respektuar.
Xhahid Bushati, Shkodër, 06.10.2020

Për dijeni të Departamentit Federal të Punëve të Jashtëme të Zvicrës – DFAE – Histori suksesi matur me kutin partiak e përçarës të komunitetit nga Pandeli Majko Nga Elida Buçpapaj

Këto ditë u kremtua me një konferencë të përbashkët në Tiranë në selinë e Ministrisë të Jashtme të Shqipërisë 50 vjetori i marrëdhënieve Zvicër-Shqipëri.

Voal.ch i ka bërë një mbulim të plotë përmes videos zyrtare që përfshinte gjithë aktivitetin, kemi botuar po ashtu kumtesën e Prof.Dr.Nevila Nika dhe do të vijojmë edhe më tutje.

Pala zvicerane tregoi një angazhim shumë serioz, që kulmoi me video mesazhin shumë domethënës të Ministrit të Jashtëm Ignazio Cassis.

Ndërsa pala zyrtare shqiptare, meqë ka hyrë në vit zgjedhor, nuk e la që t’i shpëtonte ky rast për të demonstruar qëndrimin partiak dhe përçarës ndaj Komunitetit.

Kjo u reflektua edhe në posterin kryesor me dimensione gjigande ku ishte vendosur foltorja përballë me auditoriumin.

Posteri ishte si një urdhër që i imponohej publikut të lartë përballë që ta shihte detyrimisht se cilët “ishin shqiptarët të suksesshëm në zemër të Alpeve”!

Për të krijuar një poster që kujton 50 vjetorin dhe lidhjet shqiptaro-zvicerane përtej kësaj periudhe, do të duhej të shfletohej historia.

Në poster mund të kujtohej Sami Frashëri që thosh: “Ta bëjmë Shqipërinë një Zvicër të dytë”.

Në Zvicër ka jetuar Elena Gjika, Andon Zako Çajupi, Mid’hat Frashëri, Faik Konica, në Zvicër prehet  Aleksandër Moisiu, këtu zhvillon aktivitetin e tij Tedi Papavrami, Klaidi Sahatçi, shkencëtarë, mjekë, inxhinierë, këngëtarë, orkestrantë, bankierë, gazetarë, avokatë etj. etj.

Histori suksesi në vetvete është çdo shqiptar që jeton i integruar në Zvicër.

Por ministria e jashtme në bashkëpunim me ministrinë e diasporës të Pandeli Majkos historitë e suksesit i zgjedhin sipas kutit të PS.

I vendos partia se cilët do të jenë!

Për t’u bërë një manipulim i vërtetë përzihet me ndonjë gjysmë të vërtetë.

Si konkluzion unë po them se ky poster nuk reflekton suksesin e shqiptarëve në Zvicrën Alpine,

por rrezikun që ka komuniteti shqiptar në Zvicrën alpine nga një shtet i korruptuar, të cilit i intereson një diasporë e përçarë.

Suksesi i shqiptarëve në Zvicër është i pavarur nga partitë politike në Shqipëri,

sidomos nga partia e Edi Ramës që, prej disa vjetësh, po përdor para, gradime dhe manipulime për të përçarë dhe ndarë diasporën.

Që ky poster të ishte i vërtetë do të duhej që në të të kishte të përfshirë 1500 shqiptaro-zviceranët me prejardhje nga Shqipëria që jetojnë në Zvicrën Alpine

plus ata që kanë lënë gjurmë me veprimtarinë e tyre në Zvicër.

Por kurrsesi jo të përfshiheshin në poster emra që sapo kanë vënë këmbën në Zvicër dhe nuk kanë as dokumenta të përherëshme.

Unë po marr në diskutim dy personazhe nga “polifotoja”:

Njëri për shembull, BY, është i biri i një opinionisti në Tiranë që mbështet Edi Ramën. Ka vetëm pak vjet në Zvicër.

Tjetra për shembull, AH, ka rreth 3-4 vjet në Zvicër. Nuk di as gjuhën shqipe ta shkruajë, sepse ka jetuar në Greqi.

Është me dokumenta si qytetare e BE-së.

Punoi për ca kohë në një hotel, pastaj doli e papunë dhe tani shfaqet kudo nëpër aktivitete dhe me biznese!

Është një histori suksesi fake.

Histori suksesi në Zvicrën Alpine nuk do të thotë të kesh një vend pune dhe të bësh biznes të suksesshëm, sepse ky është sukses individual.

Histori suksesi në Zvicrën Alpine nuk do të thotë të përfitosh projekte dhe fonde nga Zvicra e t’i përdorësh si rrogë për të jetuar, se ky nuk është as sukses individual.

Histori suksesi në Zvicrën Alpine do të thotë se përveç suksesit individual të dallueshëm, të japësh një kontribut thelbësor në të mirë të komunitetit dhe sa më larg ndikimeve partiake nga Shqipëria me një qeverisje thellësisht të korruptuar.

 

 

Krushë e Madhe: “Serbia i ka marrë këta njerëz, i ka humbur pa gjurmë”

Aktivistë dhe familjarë të të pagjeturve mbajnë në duar emrat e personave të pagjetur që nga lufta e fundit në Kosovë. Prishtinë, gusht, 2019.

Shkëlqim Hysenaj

Selami Hoti nga fshati Krushë e Madhe e Rahovecit thotë se nuk është befasuar kur ka dëgjuar ministrin e Jashtëm të Serbisë, Ivica Daçiq, derisa kërcënonte serbët që mund të tregojnë vendndodhjen e varrezave masive në Serbi.

Hoti thotë se Daçiq, si përfaqësues i shtetit serb, shfaq mosgatishmërinë e Serbisë që të përkrahë zbardhjen e krimeve të luftës.

“Të gjitha deklarimet e zyrtarëve serbë nga cilido nivel nuk duhet të na befasojnë. Deklarata të tilla presim vazhdimisht. Serbia i ka shkelë të gjitha konventat ndërkombëtare të luftës. Në Krushë janë 64 persona të zhdukur. Serbia i ka marrë këta njerëz, i ka humbur pa gjurmë”, thotë Hoti, i cili ka babanë të zhdukur, kurse dy vëllezër të vrarë.

Këtu nuk mund të flitet asnjëherë për një pajtim.

Hoti shpreson se komunitet ndërkombëtar do të rrisë presionin mbi Serbinë që të ndihmojë në gjetjen e bashkëqytetarëve të tij që janë të zhdukur që nga vitet ‘98-99.

Nëse zyrtarët serbë vazhdojnë të mohojnë krimet e luftës si dhe të pengojnë gjetjen e personave të zhdukur, sipas Hoti, nuk mund të ketë pajtim në mes të dy popujve.

Gjatë luftës së vitit 98-99, në fshatin Krushë e Madhe, forcat policore dhe ushtarake serbe vranë 241 qytetarë. Nga ajo kohë, ky fshat vazhdon t’i ketë edhe 64 persona të zhdukur.

Javën e kaluar, ministri i Jashtëm i Serbisë, Ivica Daçiq, bëri një deklaratë e cila u pa si kërcënim ndaj serbëve që mund të dinë diçka për fatin e kosovarë të zhdukur gjatë luftës.

“Mos u merrni me amerikanët, gjermanët, turqit dhe gjithë të tjerët. Çfarë të bëjmë me serbët të cilët flasin budallallëqe të ndryshme, iu tregojnë shqiptarëve dhe kroatëve se ku janë të varrosur shqiptarët në gjithë Serbinë”, deklaroi Daçiq për një televizion në Serbi.

Qeveria e Kosovës i quan skandaloze deklaratat e zyrtarëve serbë

Qeveria e Kosovës i ka cilësuar skandaloze këto deklarata të Ministrit të Jashtëm të Serbisë, Ivica Daçiq.

Në reagimin e Qeverisë së Kosovës, u tha zyrtarët serbë “vazhdojnë të shfaqin mungesë të thellë respekti për viktimat e luftës së fundit në Kosovë”.

“Këto deklarata skandaloze, përveç që fyejnë rëndë të gjitha viktimat e krimeve serbe, dëshmojnë para botës se Beogradi zyrtar, gjatë gjithë këtyre viteve, qëllimisht dhe vetëdijshëm i ka mbuluar gjurmët e krimit, duke e mbajtur fshehur vendndodhjen e varrezave masive, në të cilat kanë përfunduar qindra-mijëra civilë të pafajshëm”, thuhet në reagimin e Qeverisë së Kosovës.

Qeveria e Kosovës, i bëri thirrje në veçanti Bashkimit Evropian dhe Shteteve të Bashkuara të Amerikës që të reagojnë.

BE kundër deklaratave që dëmtojnë procesin e pajtimit

Ndaj deklaratave të zyrtarëve serbë ka reaguar edhe Bashkimi Evropian.

Zëdhënësi i BE-së, Peter Stano, ka thënë se Bashkimi Evropian pret nga liderët e Ballkanit Perëndimor që të përmbahen nga deklaratat të cilat mund të jenë në dëm të fqinjësisë së mirë dhe pajtimit.

Këto deklarata Stano i bëri kur u pyet lidhur me kërcënimet që ministri i Jashtëm i Serbisë, Ivica Daçiq, ka bërë ndaj serbëve që tregojnë se ku janë varrezat e shqiptarëve nëpër Serbi.

Stano ka thënë se BE-ja nuk i komenton deklaratat e politikanëve, por në ditët e fundit janë vërejtur disa deklarata të cilat nuk shkojnë në drejtim të rritjes së mirëbesimit dhe pajtimit mes popujve në rajon.

Çështja e të pagjeturve është një prej temave kryesore për të cilat ishte diskutuar në takimet e fundit në kuadër të dialogut mes Kosovës dhe Serbisë të cilin e lehtëson Bashkimi Evropian.

Qëllimi i Daçiqit, pengimi i zbardhjes së krimeve të luftës

Organizatat kosovare që merren me fatin e personave të pagjetur besojnë se deklarata e ministrit të Jashtëm të Serbisë, Ivica Daçiq, ka për qëllim frikësimin e atyre që mund të ndihmojnë në zbardhjen e fatit të personave të zhdukur.

“Kjo më të vërtetë është brengosëse sepse [Ivica Daçiq] në mënyrë të drejtpërdrejt ju është kërcënuar të gjithë njerëzve që në Serbi, në një formë apo tjetër, mund të ndihmojnë në ballafaqim me të kaluarën, mund të ndihmojnë në zbardhjen e fatit të personave të pagjetur”, thotë Kushtrim Koliqi, drejtues i organizatës, “Integra”.

Koliqi që është njëkohësisht është pjesë e grupit punues për Komisionin për të Vërtetën dhe Pajtim thotë se deklaratat e zyrtarëve serbë dëshmojnë se politika shtetërore në Serbi nuk është e interesuar për trajtim të krimeve të luftës.

“Është brengosëse sepse duhet ta dimë që në Serbi ka aktivistë të të drejtave të njeriut, ku mund të jenë edhe ish-luftëtarë apo ish-pjesëtarë të shërbimeve të ndryshme të Serbisë, të cilët i kanë rënë pishman dhe po duan të tregojnë diçka”, thotë Koliqi.

Deklaratat e ministrit të Jashtëm serb, Ivica Daçiq, ndodhin vetëm pak ditë pasi Kosova dhe Serbia arritën marrëveshje për normalizim ekonomik.

Kjo marrëveshje u nënshkruar më 4 shtator, 2020, në Shtëpinë e Bardhë në Uashington ku një ndër pikat e marrëveshjes është edhe puna e përbashkët e Kosovës dhe Serbisë në gjetjen e personave të zhdukur gjatë luftës.

Tema e të pagjeturve u tha se ishte kyçe edhe në procesin e bisedimeve që ndërmjetësohet nga Bashkimi Evropian.

XLI – 2020 VITI I AT GJERGJ FISHTËS – Lahuta e Malcis – Kryevepra letrare e Shekullit XX nga At Gjergj Fishta O. F. M. – Përgatiti për botim Fritz RADOVANI

XLI – 2020 VITI I AT GJERGJ FISHTËS – Lahuta e Malcis – Kryevepra letrare e Shekullit XX nga At Gjergj Fishta O. F. M. – Përgatiti për botim Fritz RADOVANI

Lahuta e Malcis – Kryevepra letrare e Shekullit XX nga At Gjergj Fishta O. F. M.

“Poemi epik “Lahuta e Malcis” asht nji vade mecum i çdo atdhetari.”

Don Kolec Prennushi

Shqipëri, ekonomia bie në -10 përqind në tremujorin e dytë

Në Shqipëri, Prodhimi i Brendshëm Bruto shënoi një rënie të fortë, duke u tkurrur me 10.29 përqind në tremujorin e dytë të vitit, si pasojë e pandemisë COVID 19. Sipas të dhënave të publikuara sot nga Instituti i Statistikave, me përjashtim të Bujqësisë dhe sektorit të Pasurive të patundshme, të gjitha degët e tjera të ekonomisë kanë rregjistruar rënie të fortë

Të dhënat mbi ecurinë e ekonomisë shqiptare në tremujorin e dytë të 2020, nuk përbëjnë ndonjë surprizë të veçantë, duke qenë se bëhet fjalë për periudhën gjatë së cilës thuajse çdo aktivitet ndali si pasojë e masave shtrënguese të ndërmarra për parandalimin e pandemisë COVID 19. Tkurrja me 10,29 përqind përbën megjithatë rënien më të fortë të rregjistruar që prej vitit 1997.

Sipas Institutit të Statistikave, Tregtia, Transporti, Akomodimi dhe Shërbimi ushqimor, ishte grupi me rënien më të madhe me 26,35 përqind. Ky është dhe grupi që kontribuoi me shumë, me 4.11 pikë përqindje, në tkurrjen e përgjithshme të aktivitetit ekonomik.

Industria dhe Ndërtimi, dy sektorë të tjerë me peshë, ranë përkatësisht me 13,14 përqind dhe 10,93 përqind. Së bashku ato kontribuan me 2.35 pikë përqindje në Proshimin e Brendshëm Bruto.

 

RRITJE NEGATIVE

Grupi i aktiviteteveTregti, Transport, Akomodim dhe Shërbim ushqimor pati një rënie prej 26,35 %. Aktiviteti Financiar dhe i Sigurimit ka shënuar një rënie prej 21,68 %. Grupi i aktiviteteve Arte, Argëtim dhe Çlodhje, Aktivitete të tjera shërbimi pati një rënie me 19,56 %. Grupi i Aktiviteteve profesionale dhe Shërbime administrative u shfaq me një rënie prej 19,45 %. Aktiviteti i Industrisë, Energjisë dhe Ujit pati një rënie me 13,14 %. Ndikimin kryesor në këtë rënie e ka dhënë Industria nxjerrësee cila ka shënuar një rënie me 19,12 %. Aktiviteti i Ndërtimit pati një rënie me 10,93 %. Grupi i aktiviteteve Informacioni dhe Komunikacioni u shfaq me rënie prej 9,05 %. Grupi i aktiviteteve të Administratës Publike, Arsimit dhe Shëndetësisë pësoi rënie me 5,60 %. Taksat Neto mbi produktet u ulën me 14,26 %.

RRITJE POZITIVE

Aktiviteti i Pasurive të Paluajtshme ka shënuar një rritje prej 5,46 %. Aktiviteti i Bujqësisë, Pyjeve dhe Peshkimit pati një rritje me 2,63 %.

Të vetmit sektorë që i rezistuan goditjes së pandemise në tremujorin e dytë rezultojnë të jenë Bujqësia, me një rritje prej 2,63 përqind dhe sektori i Pasurive të Patundshme me 5,46 përqind. Këto dy degë të ekonomisë, janë gjithashtu të vetmet që kontribuan pozitivisht, por vetëm me gati 1 pikë përqindje.

Ky është tremujori i dytë radhazi, kur regjistrohet një rënie e rritjes ekonomike në terren negative. Në tremujorin e parë, aktiviteti ekonomik zbriti në -2,52 përqind, për shkak të efekteve të tërmetit të 26 Nëntorit, dhe pjesërisht të pandemisë e cila ishte në fillimet e saj. Ndërsa në gjashtë muajt e parë të vitit, afro 50 mijë shqiptarë humbën vendet e punës.

Të gjithë bien dakort se ashtu si shumë vende të tjera të botës, dhe Shqipëria, në 2020 do të jetë në recesion. Dy ditë më parë, Fondi Monetar Ndërkombëtar, përkeqësoi vlerësimet e tij, duke folur për një rënie prej 7.5 përqind të ekonomisë vendase, dhe jo – 5 përqind siç kishte parashikuar në pranverë.

Por një ditë më pas kryeministri Edi Rama i qëndroi parashikimeve për një rënie ndjeshëm më të butë, falë fondeve të marra për rindërtimin e pastërmetit dhe paketave të shpëtimit në periudhën e karantinës, sic deklaroi ai.

Clipp “sot të mund të themi pa frikë, parë edhe rezultatet pasuese të periudhës së hapjes nga pikëpamja ekonomike-financiare se, nëse mund të kishim kaluar lehtësisht në më shumë se minus 10% të Prodhimit të Përgjithshëm, presim të kufizohemi në më pak se 4.5 përqind.

Por por opozita nga ana e saj ka intensifikuar sulmet dhe akuzat ndaj qeverisë se e ka çuar vendin drejt një krize të thellë sipas saj, dhe se ka dështuar me menaxhimin e situatës të pandemisë.

zëri i amerikës


Send this to a friend